မာနဆိုတဲ့ စကားလံုးကို လူအေတာ္မ်ားမ်ား နားရည္ဝၿပီးသားျဖစ္ပါတယ္။
မွန္ကင္းကဲ့သို႔ ေထာင္လႊားျခင္းလကၡဏာရွိတယ္ဆိုတာလည္း သိၾကမွာပါ။
မာနဆိုတာကို ဘယ္လုိပံုစံနဲ႔ အနက္ဆိုဆို မာနဆိုတဲ့
တရားကေတာ့ျမတ္ႏိုးစရာတစ္ခုမဟုတ္မွန္း လူတိုင္းသိၾကပါတယ္။
သူေတာင္
ဥပုသ္ေစာင့္ႏုိင္ေသးတာပဲ။ ငါကဘာလို႔ မေစာင့္ႏုိင္ရမွာလဲ။
သူေတာင္စာေမးပဲြေအာင္ေသးတာပဲ ငါလည္းေအာင္ေအာင္ ႀကိဳးစားရမယ္ဆိုတဲ့
ေသဝိတဗၺမာနေကာင္းမြန္႐ုိးသားတဲ့ ယွဥ္ၿပိဳင္လုိစိတ္ကိုေတာ့မွီဝဲရမယ့္
မာနလို႔ေခၚပါတယ္။
လူပဲျဖစ္ျဖစ္
တိရစၧာန္ပဲျဖစ္ျဖစ္ပ်က္စီးခ်ိန္တန္လာၿပီဆိုရင္ အေယာနိေသာ မနသိကာရ
မသင့္မတင့္ ႏွလံုးသြင္းမႈေတြ တလဲြမာနေတြနဲ႔ မေကာင္းတာေတြကို
အေကာင္းလို႔ထင္လာတတ္တယ္။
ဘုရားမွန္းမသိ တရားမွန္းမသိ သံဃာမွန္းမသိ
မိတ္ေဆြမွန္းမသိရန္သူမွန္းမသိေအာင္ အေမွာင္ဖံုးလာတတ္ပါတယ္။
အမွားဆိုတာ လူတိုင္းရွိတတ္ၾကတယ္ဆိုေပမဲ့
သူ႕အမွားက ျမင္းမိုရ္ေတာင္ကို ၾကက္ဥနဲ႔ေပါက္တဲ့ အမွားမ်ဳိးျဖစ္တာမို႔
သူျပစ္မွားတဲ့ ပုဂိၢဳလ္ေတြရဲ႕သီလသမာဓိ ကိုယ္ခံအားျမင့္ရင္ ျမင့္သေလာက္
တန္ျပန္သက္ေရာက္တဲ့ အက်ဳိးကေတာ့ မေတာင္းဘဲနဲ႔ တစ္လံုးတဝတည္း
ျပည့္စံုသြားႏုိင္ပါတယ္။
ေျမြေဟာက္တစ္ေကာင္ရဲ႕ တ႐ွဴး႐ွဴးျမည္ကာ
ပါျပင္းေထာင္ျပျခင္းဆိုတာ ငါ့ကိုျမန္ျမန္လာ႐ုိက္သတ္ပါလို႔ ဆုေတာင္းေနတာနဲ႔
အတူတူပါပဲ။ ဒါေၾကာင့္လည္း ေကာင္းကြက္တစ္ကြက္မွမရွိတဲ့ တလဲြမာနအေၾကာင္းကို
မန္လည္ဆရာေတာ္ဘုရားႀကီးက ဒီလိုစပ္ဆိုခဲ့ပါတယ္။
'မာနေျပာထူ၊
ထုိသည့္လူကို ျမင္သူတကာ ႏွလံုးနာ၏။ ဌာနပြားစီးထက္လူႀကီးတို႔၊
မခ်ီးေျမႇာက္လို႔၊ ထင္းမီးတိုသုိ႔၊ ထုိမာနရွင္၊ လူတြင္ႀကီးပြားမထင္ရွားဘူး။
တရားကင္းပ၊ ယင္းမာနျဖင့္၊ ေဒါသေမာဟ ၿခံရံၾကြ၍၊ ဖားကႏြားကို၊
ဂုဏ္ၿပိဳင္လိုသို႔၊ ကိုယ္သာဒုကၡ၊ အပ်က္ရ၏'(မဃေဒဝ ၂ဝ၃)
ဆရာေတာ္ႀကီးရဲ႕ ကဗ်ာက ထပ္ရွင္းျပစရာ မလိုေလာက္ေအာင္ ျပည့္စံုလွပါတယ္။
အနိမ့္ရြာကိုသြားၿပီး နိမ့္တထက္နိမ့္ရာကို ဆင္းသြားတဲ့ ေမာဃပုရိသ
တစ္ေယာက္ရဲ႕ အ႐ူးခ်ီးပန္းေဟာေျပာခ်က္ေတြက ၉၆၉ ကို မုန္းတီးရာကေန
ဘုန္းႀကီးမွန္သမွ်ကို ေစာ္ကားခဲ့တာ ထင္ရွားလြန္းပါတယ္။
မတုၿပိဳင္သင့္တာကို တုၿပိဳင္မိတဲ့ သူ႕ရဲ႕တလဲြမာနေတြက မလဲႊသာတဲ့ဘဝကို
ပို႔ေဆာင္ေပးပါလိမ့္မယ္။ ကိုယ့္ကိုယ္ကို အထင္ႀကီးၿပီး ျခေသၤ့ကို
ယွဥ္ၿပိဳင္မိတဲ့ေျမေခြးအိုလို ေသေဆးမလိုဘဲ တစ္စစီျဖစ္သြားခဲ့ရတဲ့
အေၾကာင္းေလး တင္ျပပါရေစ။
ေရွးအခါက ဟိမဝႏၲာလိုဏ္ဂူတစ္ခုမွာ ျခေသၤ့တစ္ေကာင္ေနပါတယ္။ တစ္ေန႔မွာ ျခေသၤ့က ကြၽဲကိုသတ္စားၿပီးစမ္းေခ်ာင္းရွိရာ ေရေသာက္ဆင္းလာပါတယ္။
ေရေသာက္ေနတဲ့ ေျမေခြးတစ္ေကာင္က ျခေသၤ့ကိုေတြ႕ေတာ့ ေျပးမလြတ္မွန္း သိတာမို႔ အၿမီးႏွံ႔ၿပီး ျခေသၤ့အေရွ႕မွာ ဝပ္စင္းေနရတာေပါ့။
'ဟဲ့ေျမေခြးဘာျဖစ္ေနတာလဲ'လို႔ ေမးတဲ့အခါ 'အရွင့္ထံခစားခ်င္လို႔ပါ'တဲ့။
အေျပာေကာင္းတဲ့ ေျမေခြးကို ျခေသၤ့ကသူ႕ေနရာေခၚသြားၿပီး စားၾကြင္းစားက်န္
အမဲသားေတြကို ေကြၽးေမြးပါတယ္။
ဒီလိုနဲ႔အေနၾကာလာေတာ့ ေျမေခြးရဲ႕
ႀကံဳလွီတဲ့ ခႏၶာကိုယ္ဟာ တေျဖးေျဖး ဆူၿဖိဳးသန္မာလာခဲ့ပါတယ္။
အင္အားရွိလာတဲ့ေျမေခြးဟာ သူ႕ကိုယ္သူ အထင္ႀကီးၿပီးမာနေတြ ဝင္လာပါတယ္။
တစ္ေန႔မွာ 'အရွင္ျခေသၤ့ ကြၽႏု္ပ္ဟာေန႔တိုင္း
အရွင္ရွာေကြၽးတာေတြစားေနရပါတယ္။ ဒီေန႔ေတာ့ ကြၽႏု္ပ္ရွာေကြၽးပါရေစ။
လုိဏ္ဂူအတြင္းမွာ ေအးေအးသာေနပါ။ အကြၽႏု္ပ္ဆင္ကိုသတ္ၿပီး
အသားကိုယူလာေပးပါ့မယ္'လို႔ ေျမေခြးကေျပာလာပါတယ္။
'ဟဲ့ ေျမေခြး၊
မင္းက ဆင္ကိုသတ္စားႏုိင္တဲ့ ျခေသၤ့မ်ဳိးမွမဟုတ္တာဆင္ဆိုတာ အားႀကီးတယ္
အစြယ္လည္းရွိတယ္။ မတန္မရာေတြ မလုပ္ပါနဲ႔'လို႔ သတိေပးရွာပါတယ္။
ဒါေပမဲ့ သူ႕ကိုယ္သူ ဟုတ္လွၿပီလို႔ထင္ေနတဲ့ ေျမေခြးက 'သူလည္းအမဲစားၿပီး ဆူၿဖိဳးတယ္။ အားရွိတယ္။ ငါလည္း အမဲသားစားၿပီး အားရွိတယ္။
ဆူၿဖိဳးတယ္။ သူလည္းအစြယ္နဲ႔ ငါလည္းအစြယ္နဲ႔ သူေတာင္ဆင္ကို ဖမ္းႏုိင္ရင္
ငါလည္းဖမ္းႏုိင္ရမွာေပါ့'ဆိုၿပီးမာနေသြး နားထင္ေရာက္ကာ
ေျမာက္ၾကြၾကြဖစ္ေနတာေပါ့၊ အေျမာ္အျမင္ရွိသူက တားျမစ္တာကို မခံယူဘဲ
ဆင္အမဲလုိက္ဖို႔ ထြက္လာခဲ့ပါတယ္။
ဒီလိုနဲ႔ေတာင္ကုန္းထိပ္
တစ္ခုကိုေရာက္တဲ့အခါမွာ ေအာက္နားမွာ အစားစားေနတဲ့ဆင္တစ္ေကာင္ကို
သူေတြ႕ရွိခဲ့ပါတယ္။ဆင္ကလည္း သူ႕ကိုေတြ႕ပါတယ္။ ေျမေခြးကေတာင္ကုန္းထိပ္ကေန
ေျခေလးေခ်ာင္းကို စံုရပ္ၿပီး ျခေသၤ့ေဟာက္တဲ့အတုိင္း ေဟာက္ေတာ့တာေပါ့။
သံုးႀကိမ္တိုင္တိုင္ ေဟာက္ၿပီးေတာ့ ဆင္ကိုသူလွမ္းၾကည့္လိုက္တယ္။
ဆင္ကၿငိမ္ၿပီး အစာစားေနပါတယ္။ ဒါကိုေျမေခြးက သူ႕ကိုေၾကာက္လို႔
ၿငိမ္ကုတ္ေနတယ္လို႔ ထင္ပါတယ္။
သူ႕ကိုယ္သူ အထင္ႀကီးေနဆဲပါပဲ။ သူက
ျခေသၤ့မွမဟုတ္တာ သူေဟာက္တဲ့အသံက ေခြးသံပဲထြက္တာေပါ့။ သူကဆင္ကို သတ္ဖို႔ရာ
ဟိန္းေဟာက္ဟစ္ေၾ<ြကးေနေပမဲ့ ဆင္ႀကီးက အဲဒီလိုမထင္ပါဘူး။ 'ဘယ္က
ေျမေခြးတစ္ေကာင္ ဝဲေျခာက္ကိုက္လို႔ လာအူေနတာလဲ။
က်ားတစ္ေကာင္ကို
ေတြ႕လို႔ေၾကာက္လန္႔တၾကား လာေအာ္ေနတာလား'ဆင္က အဲဒီလိုေတြးၿပီး အစာစားေတာင္
မပ်က္ပါဘူး။ ဟုတ္တယ္ေလေျမေခြးဆိုတာ သူ႕အတြက္ ဂ႐ုစိုက္စရာမွ မဟုတ္တာဘဲ။
ဒါကို အေျခအေနမွန္ကို နားမလည္တဲ့ ေျမေခြးကေတာင္ထိပ္ေပးကေန ဆင္ဦးကင္းေပၚကို
မွန္းၿပီး တအားကုန္ ခုန္အုပ္ခဲ့ပါတယ္။
သူ႕အစြယ္နဲ႔
ဆင္ဦးေခါင္းကိုအစြမ္းကုန္ ကိုက္ေဖာက္ေနတာေပါ့။ဆင္က အယားေတာင္ မေျပဘူး
ျဖစ္ေနပါတယ္။ ခဏအတြင္းမွာပဲ ဆင္းကခါခ်ၿပီး ေျခေထာက္နဲ႔နင္းကာ
တစ္စစီဆဲြျဖဳတ္ၿပီး လႊင့္ပစ္လုိက္ပါေတာ့တယ္။
(စတုကၠနိပါတ္
ဇမၺဳကဇာတ္)အခုလည္းပဲ ထင္လင္းဦးရဲ႕ ဟိန္းေဟာက္သံကိုၾကားရတဲ့ ေခ်ာင္းဦးနယ္က
သံဃာေတြက ဘယ္ကေျမေခြးတစ္ေကာင္ ဝဲေျခာက္ကိုက္လုိ႔ လာေအာ္ေနတာလဲဆုိၿပီး
က႐ုဏာသက္ေနၾကမွာပဲလို႔ ေတြးမိပါတယ္။
သူ႕ကိုယ္သူ ဟုတ္လွၿပီထင္ေပမဲ့
ေျမေခြးဟာ ေျမေခြးသံပဲထြက္မွာေပါ့၊ ထုထည္ႀကီးမားလွတဲ့ ရတနာသံုးပါးကို
စိၪၥမာနရဲ႕ ေျခမႈန္အဆင့္ေလာက္မွ မရွိတဲ့ ကိုယ္က်င့္တရားေတြနဲ႔
အံတုယွဥ္ၿပိဳင္ မုိက္႐ုိင္းဝံ့တာအေတာ္ကို အံ့ၾသစရာ ေကာင္းလွပါတယ္။ တစ္ခါမွ
ဒီလိုမၾကားဖူးတာမို႔ထင္လင္းဦးေျပာတာမွ ဟုတ္ရဲ႕လား။
မာနတ္ကဝင္ပူးၿပီး ေျပာေနသလားလို႔ေတာင္ ထင္ရပါတယ္။ တကယ္ေတာ့မာနတ္ဝင္ပူးတာ
မဟုတ္ပါဘူး။ မာနတ္ထက္ဆိုးတဲ့ မာန ဒိ႒ိ ေဒါသစတဲ့ ပပၪၥတရားေတြ
သူ႕ႏွလံုးသားမွာ ဝင္ေရာက္ပူးကပ္ေနတာပဲျဖစ္ပါတယ္။
ကိုယ့္ကိုယ္ကိုယ္ ဟုတ္လွၿပီထင္တဲ့ မာန၊ အနိမ့္ရြာ ေျမာက္ေက်ာင္းကဖြင့္လိုက္တဲ့ ၉၆၉ ဘာသာေသြးေႏြး
သီခ်င္းကိုၾကားၿပီးကတည္းက မုန္းတီးမႈနဲ႔ဝင္ပူးလာတဲ့ ေဒါသတရားေတြကသူ႕ကို ႐ုိင္းစိုင္းတဲ့သတၱဝါတစ္ေကာင္အျဖစ္ ဖန္ဆင္းေပးလုိက္တာပါပဲ။
သီခ်င္းကိုၾကားၿပီးကတည္းက မုန္းတီးမႈနဲ႔ဝင္ပူးလာတဲ့ ေဒါသတရားေတြကသူ႕ကို ႐ုိင္းစိုင္းတဲ့သတၱဝါတစ္ေကာင္အျဖစ္ ဖန္ဆင္းေပးလုိက္တာပါပဲ။
'ေဒါသအတံၴနဇာနာတိ'တဲ့။ ေဒါတရားဆိုတာျဖစ္စဥ္အမွန္ကို
ေဝဖန္ဆံုးျဖတ္ႏုိင္တဲ့ပညာမ်က္လံုးကို ကန္းေစပါတယ္။ လူတိုင္းမွားတတ္တာကို
နားလည္ေပးလို႔ရႏုိင္ေပမဲ့ သူ႕ရဲ႕ ဝက္ကန္းတြင္းတူးအ႐ူးေခ်းပန္း
စကားလံုးလက္နက္ေတြက မ်ဳိးဆက္သစ္ သာသနာ့ဒါယကာေလးေတြရဲ႕
ႏွလံုးသားၿမိဳ႕ေတာ္ကိုအေသခံ ဗံုးခဲြလုိက္သလို အဖ်က္စြမ္းအားႀကီးမားလွပါတယ္။
ေဒါသၿပီးေတာ့ဒိ႒ိ၊ သူက သံဃာကို မွားမွားယြင္းယြင္းျမင္ေနခဲ့ပါတယ္။
မဘသ သံဃာေတာ္ေတြနဲ႔ ဝံသာႏုလူပုဂိၢဳလ္ေတြက မုတ္ဆိတ္ေမြးနဲ႔ ကုလားကို
မုန္းေနတယ္လို သူ႕အထင္မွားေနရွာတယ္။ အေပြးျမင္ အပင္သိဆိုသလို သူေရာ
သူ႕အဖဲြ႕သားေတြပါ မ်ဳိးခ်စ္ေတြက မုတ္ဆိတ္ကုလားကို မုန္းေနတယ္လို႔
ျမင္ေနၾကမွာပါပဲ။
ဒီေနရာမွာျပတ္ျပတ္သားသား
ေျပာလုိက္မယ္။ကြၽႏု္ပ္တို႔မုန္းတာ မုတ္ဆိတ္ကိုလည္းမဟုတ္ဘူး။ ကုလားကိုလည္း
မဟုတ္ဘူး။ ကုလားကိုလည္း မမုန္းပါဘူး။
ဝါဒကိုမုန္းတာ၊
အက်င့္စ႐ုိက္ကိုမုန္းတာပါ။ သူမ်ားႏုိင္ငံနဲ႔ လူမ်ဳိးကို မေကာင္းႀကံမယ္။
မ်ားလာရင္ အျပတ္ရွင္းတတ္တယ္။ ေက်းဇူးရွင္ကို ပစ္မွားမယ္ဆိုရင္ကုလားမွ
မဟုတ္ပါဘူး။ ကိုယ့္အခ်င္းခ်င္းလည္း မုန္းမွာပါပဲ။
လူမဆန္မူဝါဒကို
က်င့္သံုးေနတယ္။ ဒီဝါဒကို မ်ဳိး႐ုိး အစဥ္အဆက္ျဖန္႔ျဖဴးပို႔ခ်ေနတယ္ဆိုရင္
ကြၽႏု္ပ္တို႔မွမဟုတ္ပါဘူး။ တစ္ကမၻာလံုးရဲ႕ အမုန္းကို ခံရမွာပါပဲ။
ဗုိလ္ခ်ဳပ္ေအာင္ဆန္းမုန္းတီးခဲ့တာ နယ္ခ်ဲ႕အဂၤလိပ္၊ ဂ်ပန္လူမ်ဳိးကို
မုန္းတီးခဲ့တာ မဟုတ္ပါဘူး။ သူတို႔ရဲ႕ လူမဆန္တဲ့ ဖက္ဆစ္ဝါဒကို မုန္းခဲ့တာပါ။
ဒါေၾကာင့္လည္း အျမစ္ျပတ္တိုက္ထုတ္ခဲ့တာေပါ့။ အခုလက္ရွိဂ်ပန္အားလံုးက ခ်စ္တဲ့ဂ်ပန္ျဖစ္သြားပါၿပီ။ကြၽႏု္ပ္တို႔က လူကိုမုန္းတာမဟုတ္ဘူး။
ယုတ္မာပက္စက္တဲ့ မူဝါဒကို မုန္းတာပါ။
ယုတ္မာပက္စက္တဲ့ မူဝါဒကို မုန္းတာပါ။
အခုကမၻာမွာ အိုင္ဆက္၊ ဘိုကိုဟာရမ္၊ တာလီဘန္၊ အယ္ခိုင္ဒါ။ အေစ့ျဖတ္တယ္၊
လည္လွီးတယ္၊ အတင္းအဓမၼဘာသာေျပာင္းခိုင္းတယ္။ ဗီဒီယိုဖိုင္ေတြ
ကမၻာကိုလႊင့္ျပတယ္။
အဲဒီလို ျပေနတဲ့ လူေတြက မုတ္ဆိတ္ေမြး ဗရပြနဲ႔
လူေတြဆိုေတာ့ လူေတြမုတ္ဆိတ္ျမင္႐ုံနဲ႔လန္႔တယ္၊ မုန္းတယ္ဆိုတာ အျပစ္ေျပာလို႔
မရႏုိင္ပါဘူး ဘယ္မုတ္ဆိတ္က သူေတာ္ေကာင္းလည္းဆိုတာခဲြဖုိ႔ခက္ေနမွာေပါ့။
အေမရိကန္ ဇာတ္ကားေတြမွာဆံပင္ဘုတ္သုိက္နဲ႔ ေသြးစုပ္ဖုတ္ေကာင္ေတြ
လူသားစားျပေနတာေတြ႕ေတာ့ကေလးေတြက အျပင္မွာ ဆံပင္ဘုတ္သိုက္နဲ႔ ညႇင္းသိုးသိုး
လူေတြေတြ႕ရင္ေၾကာက္မွာပဲ မုန္းမွာပဲ။ ဒါလူတိုင္းရဲ႕သဘာဝပါပဲ။
လူေတြမမုန္းေစခ်င္ရင္လူေတြအမ်ားစု ခ်စ္တဲ့ပံုပန္းသ႑ာန္နဲ႔ေနၾကေပါ့ဗ်ာ။
ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ ကိုယ္မွီခိုရာ ဝန္းက်င္ကိုေတာ့ ဂ႐ုစိုက္သင့္တာေပါ့။
အခုျဖစ္ေနတာက 'မင္းတို႔ဟာမင္းတို႔ ခ်စ္ခ်စ္မုန္းမုန္း ငါတို႔က
ဂ႐ုမစိုက္ဘူး။ ငါတို႔ေနခ်င္သလုိ ေနမယ္ဆိုတဲ့'ပံုစံမ်ဳိးေတြ
ျဖစ္ေနတယ္ဆိုေတာ့ပဋိပကၡ မျဖစ္ေစခ်င္ဘူးဆိုသူေတြအေနနဲ႔ လိုအပ္သလုိ
ဝိုင္းထိန္းျပဳျပင္ေပးသင့္ပါတယ္။
ဒါကလည္း ထင္လင္းဦးက
မုတ္ဆိတ္ေမြးကို မုန္းေနပါတယ္လို႔ စြပ္စဲြလာတဲ့အတြက္ မုတ္ဆိတ္ေမြးကို
မုန္းတာမဟုတ္တဲ့ အေၾကာင္း ရွင္းျပတာပါ။မိစၧာဒိ႒ိကေန သမၼာဒိ႒ိ
ျဖစ္သြားေစခ်င္လုိ႔ပါ။
လူပဲျဖစ္ျဖစ္ တိရစၧာန္ပဲျဖစ္ျဖစ္တလဲြမာနေတြ
ဝင္လာၿပီဆိုရင္ ပ်က္စီးခ်ိန္တန္လာၿပီလို႔ ဆိုရမွာပါ။ လူရဲ႕အတြင္းစိတ္မွာ
ေမတၱာ က႐ုဏာ မုဒိတာစတဲ့ ျဗဟၼစုိရ္တရားေတြ ကိန္းေအာင္းလာၿပီဆိုရင္
လူဟာျဗဟၼာႀကီးလို ပဲတဲ့။
အင္မတန္ ယဥ္ေက်းသိမ္ေမြ႕သြားတတ္တယ္။ ေလာဘ၊
ေဒါသဆိုတဲ့ ကိေလသာ တရားဆိုးေတြ ကိန္းေအာင္းခိုဝင္လာၿပီဆိုရင္ေတာ့
လူဟာတိရစၧာန္တစ္ေကာင္လိုပဲ အင္မတန္႐ုိင္းစိုင္းယုတ္မာသြားတတ္ပါတယ္။
ဘုရားမွန္းမသိ၊ တရားမွန္းမသိေအာင္ အေမွာင္ဖံုးသြားတတ္ပါတယ္။ မာနဆိုတာကေတာ့ ဘယ္မာနမွ အဆင္ေျပမယ္မထင္ပါဘူး။
ဒါ့ေၾကာင့္ ကိုယ္မေၾကညက္ႏုိင္တဲ့ ယံုၾကည္မႈမ်ဳိးကို ဘယ္ေတာ့မွ
မမ်ဳိခ်သင့္ပါဘူး။ ကိုယ့္ကိုျပန္ၿပီး ရစ္ပတ္လာတတ္ပါတယ္။
ျဖည့္စြက္လုပ္ရပ္ေတြနဲ႔ အခ်ိန္ပိုကုန္တတ္ပါတယ္။ ေထြးမရ အံမရနဲ႔
တစ္ဆို႔ႀကီးျဖစ္ေနတဲ့အခါအားကိုးရာကား ရတနာ(၃)ပါးျဖစ္ေနျပန္တယ္။
ခင္ပြန္းႀကီး ၁ဝ ပါးကို ျပစ္မွားသူေတြအတြက္ လူနဲ႔ လူ႕ပတ္ဝန္းက်င္က
ခြင့္လႊတ္တာေတာင္မွ ကံၾကမၼာကခြင့္ျပဳမယ္မထင္ပါဘူး။ ဒါေၾကာင့္ ဒီအမွားမ်ဳိး
ေႏွာင္းလူေတြ မမွားၾကေစဖို႔ဆႏၵအမွန္နဲ႔ ေရးသားတင္ျပအပ္ပါတယ္။အားလံုး
ေတြးဆဆင္ျခင္ ခံစားႏုိင္ၾကပါေစ။
``သူရိန္စိုး(ဓမၼဒူတ)``
ေအာင္ေဇယ်တုဂ်ာနယ္အမွတ္(၅၃)
``မဘသ(ဗဟို)Online Media``
0 comments:
Post a Comment